lunes, 10 de febrero de 2014

QUIZLET...STUDY AND HAVE A FUNNY TIME!

Quizlet- Actions in a Youth Club- AQUÍ
Quizlet- Words in school
Quizlet-Greetings

 Estudia también éstos de repaso:

1) Repaso Quizlet: To be 

Colaboración con la Materia de Francés: Quizlet aquí ---French :Vetements

Actualización:
Si has trabajado mucho regálate con este vídeo: 
Watch this video and have a funny time! 
Fuente : Music video by Pharrell performing Happy from Despicable Me 2. © 2013 Universal Pictures 

Despicable Me 2 (Mi villano favorito 2 en Hispanoamérica y Gru 2, mi villano favorito en España) es una película animada estrenada el 5 de julio de 2013. Se trata de la secuela deDespicable Me (2010). Producida por Illumination Entertainment y distribuida por Universal Pictures
Fuente : http://es.wikipedia.org/wiki/Despicable_Me_2

Pharrell Williams (born April 5, 1973), professionally known as Pharrell, is an American rapper, record producer, and fashion designer.

Lyric :
"Because I'm happy
Clap along if you feel like a room without a roof

Because I'm happy
Clap along if you feel like happiness is the truth

Because I'm happy
Clap along if you know what happiness is to you

Because I'm happy
Clap along if you feel like that's what you wanna do





Aquí Trailer de la peli: Film´s trailer...
Film´s trailer 2
Aquí el mismo vídeo pero en Francia...

Aquí en Amsterdam...  Aquí en Tokio... Aquí en Bahamas...

No hay comentarios: